Case Study:
Gizmi.io
- 40%
- wzrost liczby leadów
- 9000
- wejść na stronę
- 25%
- więcej leadów z remarketingu
- 1.000.000
- wyświetleń reklam

Co Klient o tym sądzi?
Początkowo dość ostrożnie podchodziliśmy do pomysłu docierania do osób przebywających głównie w mediach społecznościowych z wykorzystaniem systemu Google Ads, który przede wszystkim kojarzy się z wyszukiwarką, jednak nasze obawy okazały się nieuzasadnione. Zespół Odado profesjonalnie i rzetelnie podszedł do wyzwania. Po przeprowadzeniu wywiadu z zespołem została przeprowadzona szczegółowa analiza możliwości.
Specjalistyczne działania Odado pozwoliły w krótkim czasie namierzyć najbardziej wartościowe reklamy, co przełożyło się na odczuwalne efekty. Umożliwiło to zlokalizowanie nowych grup docelowych, które okazały się “strzałem w 10”. Dodatkowo otrzymaliśmy specjalistyczne wsparcie doradcze.
Polecamy współpracę z zespołem Odado każdemu, kto potrzebuje profesjonalnej obsługi w zakresie e-marketingu, a w szczególności firmom potrzebujących skutecznych i nieoczywistych rozwiązań.
– Gizmi.io
Cel naszych działań:
Podczas pierwszego spotkania z Klientem otrzymaliśmy konkretny cel a zarazem wyzwanie: zwiększenie sprzedaży produktu za pomocą systemu reklamowego Google Ads poprzez dotarcie do influencerów i właścicieli fanpage poza ich środowiskiem pracy. Kwestia wykorzystania Facebook Ads i kierowania na odp zainteresowania oraz właścicieli fanpage była oczywista.
Dotychczas firma nie korzystała z tego typu formy docierania do klientów, więc konieczne było zbudowanie “od zera” struktury konta reklamowego poprzedzonej dogłębnym researchem w tym związanym z wyszukiwanymi frazami.
Poza pozyskiwaniem zapytań z sieci wyszukiwania Google (gdzie w tej branży występuje niski wolumen wyszukiwań) uruchomiliśmy szczegółowo przygotowane kampanie związane z Google Display Network. Reklamy miały wyświetlać się na popularnych serwisach informacyjnych i stronach internetowych, na YouTube i w dopasowanych do targetu aplikacjach mobilnych.
Ta forma docierania do konkretnej grupy odbiorców przy odpowiednim ustawieniu ma dużą skuteczność, gdyż reklamy pojawiają się dokładnie tam, gdzie w Internecie przebywa użytkownik z danej grupy docelowej.
Kolejnym z celów współpracy było nasze wsparcie przy evencie “Influencer Boot Camp”, który organizowany był dla twórców internetowych, chcących zwiększyć sprzedaż poprzez social media. W tym przypadku naszym zadaniem była współpraca z zewnętrzną agencją eventową oraz dotarcie do jak największej liczby potencjalnych leadów dla Klienta za pomocą kampanii Google Ads.