Przykładowe wyniki Google Ads
- Kampanie w sieci wyszukiwania Google Ads
Kampanie PelviFly w wyszukiwarce stanowiły główny trzon działań reklamowych.

Celem wdrożenia reklam w wyszukiwarce było lepsze poznanie potrzeb odbiorców i dotarcie do nich już na etapie poszukiwania informacji. Dobierając słowa kluczowe do kampanii, opieraliśmy się na dolegliwościach spowodowanych osłabionymi mięśniami dna miednicy, wywiadzie z klientem a także budując własną wiedzę w temacie bazując między innymi na analizie konkurencji oraz merytorycznych artykułach.

Każda z kampanii zawierała różnorodne reklamy tekstowe, których wyniki poddawaliśmy testom A/B, korygując przekazy na wzór najefektywniejszego. Dodatkowo do reklam zostały przypisane również rozszerzenia, które pozwalają na dodanie szczegółowych informacji o marce, jej produktach i ich funkcjach. Oczywiście nie zabrakło mierzenia konwersji oraz optymalizacji fraz pod kątem efektywności oraz czasu spędzanego przez sprowadzonych Klientów na stronie.
- Kampanie w sieci reklamowej Google Ads
Uruchomiliśmy również reklamy elastyczne kierowane na utworzone segmenty niestandardowych odbiorców na podstawie wyszukiwanych słów kluczowych, a także zainteresowań charakteryzujących profil potencjalnego klienta.
Elastyczne reklamy displayowe to kreacje, które mogą składać się z nagłówków, tekstu reklamy, grafik, logo, wideo i wezwania do działania. Przesłane zasoby w sposób dynamiczny dopasują się do miejsc wyświetlania reklamy oraz prezentują się w różnych układach. Regularna analiza i testy tych zasobów pozwoliły nam zidentyfikować najlepsze zestawy, które najbardziej zaangażowały użytkowników.

W ten sposób rozwiązaliśmy również problem blokady stosowania remarketingu w Google Ads w przypadku promowania produktów tego typu, ponieważ reklamy w Google posłużyły do pozyskiwania nowych odbiorców, którzy następnie w ramach kolejnych etapów lejka byli wykorzystywani do kierowania reklam na Facebooku.
Ta multikanałowość przyczyniła się do wzrostu sprzedaży na stronie, traktując kanał Google jako początek lejka, a Facebook jako sfinalizowanie transakcji.
Dodatkowym źródłem pozyskiwania nowych odbiorców oraz prowadzenia działań mających na celu zwiększenie świadomości marki były reklamy wideo, wyświetlane użytkownikom o cechach z utworzonych niestandardowych segmentów odbiorców, a także odpowiadającym profilom użytkowników Google.

W promocji wideo poprzez Google Ads na YouTube wykorzystywaliśmy reklamy InStream z możliwością pominięcia, które promowały:
- markę PelviFly
- szkolenia
- aplikację mobilną
- produkty dla kobiet i mężczyzn
W przypadku produktów PelviFly szczególnie sprawdziło się uruchomienie edukacyjnych webinarów, na których użytkownicy mogli usłyszeć od specjalistów o tym, dlaczego warto ćwiczyć mięśnie dna miednicy oraz jak robić to skutecznie i bezpiecznie.
Tak przygotowany klient szybciej dokonywał zakupu proponowanych produktów w porównaniu do odbiorcy będącego na etapie pierwszego kontaktu z marką.
