Case Study:
Tweeto
- 150%
- wzrost konwersji
- 25x
- ROAS
- 30%
- Koszt zamówień obniżony
- +51%
- liczby leadów

Co Klient o tym sądzi?
Byliśmy sceptycznie nastawieni do współpracy z agencjami marketingowymi ze względu na nasze wcześniejsze doświadczenia. Postanowiliśmy jednak zaufać agencji marketingowej Odado i powierzyliśmy im prowadzenie kampanii Google Ads wraz z YouTube oraz na Facebooku i Instagramie. Jak się okazało, była to kluczowa decyzja pod kątem rozwoju biznesu w Internecie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Odado, która zaowocowała wzrostem sprzedaży już po pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii.
Kampanie rozwijały się bardzo dobrze, a specjaliści nadal podnosili poprzeczkę i wprowadzali nowe optymalizacje. 25-krotny ROAS? Z pomocą specjalistów z Odado jest to możliwe.
Poza ogromnym wzrostem sprzedaży produktów Tweeto kampanie przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności marki oraz budowy oddanej społeczności.
Serdecznie polecamy Odado, jako godną zaufania agencję marketingową, której praca przekłada się na wyraźne efekty sprzedażowe.
– Tweeto
Cel naszych działań:
Celem współpracy z naszą agencją było stworzenie skutecznej strategii działań marketingowych w Internecie z wykorzystaniem kanałów Google Ads, Facebook Ads i Instagram, w celu zwiększenia rozpoznawalności marki Tweeto, zwiększenia sprzedaży produktów, a także zbudowania oddanej społeczności.
Działania oparte były o budowę lejka sprzedażowego, począwszy od zbudowania świadomości marki, poprzez stworzenie zapotrzebowania na produkt, a na jego sprzedaży i utrzymaniu relacji z klientami kończąc.
Założone cele Google Ads:
- dotarcie do klientów spodziewających się dziecka
- odpowiedź na zapytania użytkowników związanych z poszukiwaniem łóżeczka dla dziecka
- budowa świadomości marki
- sprzedaż
Założone cele Facebook Ads i Instagram:
- sprzedaż,
- budowa społeczności z rodziców i osób spodziewających się dziecka,
- wspomaganie konwersji Google Ads,
- zwiększenie zasięgu publikowanych materiałów i świadomości marki